دانش آموز

ساخت وبلاگ

گل‌ها از قديم نقش پررنگي در رسم و رسومات ايراني داشتند و هنوز هم به هر مراسمي که نگاه کنيد، رد پايي از آن‌ها مي‌بينيد. خواستگاري يکي از مهم‌ترين مراسمي است که سبد گل در آن نقشي حياتي دارد! گاهي همين سبد گل خواستگاري شيک کليد باز شدن قلب عروس خانم به روي شما خواهد بود! بنابراين هنگام خريد سبد گل خواستگاري، بله‌برون و يا سبد گل عروسي بايد بسيار با دقت و سليقه عمل کنيد که کليد خوشبختي شما در ترکيب و چيدمان آن نهفته است.

دسته گل خواستگاري

 

با خريد دسته گل خواستگاري سليقه شما را به عروس خانم نشان مي دهد، پس آن را دست کم نگيريد و سعي کنيد دسته گل طبيعي زيبا و خاص انتخاب کنيد. زيبايي و اندازه سبد گل خواستگاري به عنوان نمادي از مهر و محبت و ميزان علاقه پسر به دختر تلقي مي شود و همواره خانواده داماد تلاش مي کند در انتخاب گل خواستگاري دقت نمايد و به نکات زير توجه کنند:

 

انتخاب گل هاي فصلي

برخي از گل‌ ها تنها مختص فصل خاصي هستند و انتخاب آن ها در گل خواستگاري بسيار خاص و لاکچري است و مي ‌تواند زيبايي خاصي را داشته‌ باشد. مثلا گل صد توماني، لاله و نرگس در فصل بهار، انواع گل رز در فصل تابستان، گل زنبق در فصل پاييز و گل نيلوفر در فصل زمستان پيدا مي‌ شوند.

 

خريد گل هاي تازه

تازه و شاداب بودن گل‌ ها تاثير بسيار زيادي در زيبايي گل خواستگاري دارد. بهتر است گل هاي طبيعي را در نزديک‌ ترين زمان به رفتن به خواستگاري تهيه کنيد تا شادابي خود را از دست ندهند. گل هاي خوشرنگ و تر و تازه که ورق هاي پلاسيده ندارند، براي سبد گلي که قرار است شما را به سمت سرنوشتتان ببرد برترين انتخاب هستند.

 

انواع سبد گل خواستگاري و نامزدي

خريد سبد گل پاپلي مناسب خواستگاري

سبد گل خواستگاري، سبد گل نامزدي ،سبد گل بله‌برون و سبد گل عروسي مهم‌ترين و به ‌يادماندني‌ترين گل‌هايي هستند که در تمام عمر خود خواهيد خريد. اگر مي‌خواهيد سبد گل شما به ياد ماندني باشد، از ترکيبي از گل‌هاي زيبا استفاده کنيد و به معنا و عطر و بوي آن‌ها توجه داشته باشيد. از نظر اندازه هم اکثر آقايون ترجيح مي‌دهند براي ابراز محبت خود سبد گل بزرگ و شيک براي عروس خانم تدارک ببينند.

رنگ مناسب گل خواستگاري

براي گل خواستگاري، گل هاي با رنگ هاي شاد را انتخاب کنيد. گل روز خواستگاري با رنگ هاي شاد و روشن مثل قرمز، سفيد، صورتي، نارنجي، بنفش و زرد بسيار چشم نواز و زيبا مي باشد. گل رز قرمز و صورتي، ميخک قرمز به همراه نرگس و ارکيده سفيد، نماد عشق و محبت بوده و اگر طراح گل با سليقه تمام از اين گل ها استفاده کند، انتخابتان عالي خواهد شد.

بهترين مدل‌هاي سبد گل ازدواج، بله برون و نامزدي لاکچري و شيک

انتخاب مدل سبد گل خواستگاري يکي از سختترين انتخاب‌هاي براي آقا داماد است. چرا که خانم‌ها به حدي به گل‌ اهميت مي‌دهند که حتي اگر پس از گذشت چندين سال از آن‌ها در مورد گل خواستگاري يا نامزي سوال شود، به راحتي پاسخ مي‌دهند و هرگز اين سبد گل ازدواج خود را فراموش نمي‌کنند. هر دسته گل خواستگاري يا نامزدي براي عروس‌ خانم‌ها، رازي در دل خود پنهان دارد که در نوع و اندازه گل‌ها تا نحوه چيدمان و حتي تقديم کردن آن نهفته است. پس مي‌بينيد که هيچ جايي براي اشتباه کردن نداريد! دسته گل خواستگاري لاکچري شما تا پايان عمر، نمادي از عشق، توجه، احترام و نشانه‌اي از جنتلمن بودن شما خواهد بود

ارکيده: اگر مي‌خواهيد سبد گل خواستگاري خاص و لاکچري را تهيه کنيد مي‌توانيد از گل ارکيده براي آن استفاده کنيد. اين گل به خاندان سلطنتي انگليس نسبت داده شده‌است. به همين سبب يکي از لوکس‌ترين و خاص‌ترين گل‌ها شناخته مي‌شود که خانم‌هاي علاقه‌ي بسيار زيادي به آن دارند.

منبع : https://chikav.ir/1401/05/23/buying-bouquets-and-flower-baskets/

https://500px.com/p/marriotkeziah3?view=photos
https://logopond.com/MarriotKeziah3/profile/566584/?filter=&page=
https://qiita.com/MarriotKeziah3
https://8tracks.com/marriotkeziah3
https://www.authorstream.com/MarriotKeziah3/
https://audiomack.com/marriotkeziah3
https://us.community.sony.com/s/profile/0054O00000ACwKx?language=en_US
https://list.ly/marriotkeziah3/lists
https://www.bitsdujour.com/profiles/CE4wZ5
https://letterboxd.com/MarriotKeziah3/
https://www.mapleprimes.com/users/MarriotKeziah3
دانش آموز...
ما را در سایت دانش آموز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر wsttudentt بازدید : 172 تاريخ : جمعه 18 شهريور 1401 ساعت: 16:53

به‌روزرساني‌هاي Google Mobile

به‌روزرساني‌هاي الگوريتم گوگل به‌روزرساني‌هاي Google Mobile گفته مي‌شود که در درجه اول بهينه‌سازي وب‌سايت‌ها براي موبايل را در نظر مي‌گيرند.

 

با اولين عرضه در سال 2015، گوگل دوستي تلفن همراه را به يک فاکتور رتبه بندي براي نتايج جستجوي موبايل تبديل کرد.

 

Mobilegeddon – به‌روزرساني‌هاي Google با تأثير رسانه‌اي

 

در سال 2015، براي اولين بار در تاريخ، گوگل به طور برجسته به‌روزرساني الگوريتم خود را با تاريخ دقيق عرضه اعلام کرد. اين به‌روزرساني که در تاريخ Google Updates با نام «Mobilegeddon» ثبت شد، نه تنها در محافل سئو يا در وبلاگ‌هاي مرتبط مورد بحث قرار گرفت، بلکه توسط رسانه‌هاي گروهي مانند اشپيگل نيز مورد توجه قرار گرفت.

 

اصطلاح "Mobilegeddon" براي اولين بار در صحنه بازاريابي آنلاين ايالات متحده استفاده شد. اين اصطلاح از «موبايل» و «آرماگدون» تشکيل شده است.

بر اساس باور آلماني ها، آرماگدون به آخرين داوري، پايان جهان اشاره دارد. اصطلاح بسيار جنگي "Mobilegeddon" براي آپديت گوگل براي تاکيد بر اهميت آن در مهدي نجاري سئو نظر گرفته شده بود.

 در ابتدا، مديران وب‌سايت‌ها در سراسر جهان تصور مي‌کردند که وب‌سايت‌هايي که براي گوشي‌هاي هوشمند و ديگر دستگاه‌هاي تلفن همراه بهينه‌سازي نشده‌اند، پس از عرضه، از دست دادن رتبه‌بندي قابل توجهي متحمل خواهند شد. با اين حال، تأثيرات به‌روزرساني موبايل اول بر رتبه‌بندي در 21 آوريل 2015 و اندکي پس از آن در واقع محدود بود.

 

تأثير کم در ابتدا ممکن است به اين دليل باشد که فقط نتايج جستجوي تلفن همراه تحت تأثير محتواي به‌روزرساني الگوريتم قرار گرفتند. در عين حال، مي توان فرض کرد که دغدغه اصلي گوگل جلب توجه به موضوع «بهينه سازي موبايل» بوده است.

 

تقريبا يک سال پس از عرضه به‌روزرساني موبايل اول searchmetrics.com، دومين به‌روزرساني موبايل در ژوئن 2016 دنبال شد. تجزيه و تحليل Searchmetrics نشان داده است که اين بار تأثيرات روي رتبه بندي و در نتيجه ترافيک نسبتاً قابل کنترل بود. اثرات تنظيمات الگوريتم معمولاً بسيار کمتر از به‌روزرساني Google Panda يا به‌روزرساني Google Penguin بود.

 

ويژگي‌هاي به‌روزرساني‌هاي Google Mobile

 

  • سازگاري با موبايل در حال تبديل شدن به يک عامل رتبه بندي است.
  • نتايج جستجوي جستجوي تلفن همراه تحت تأثير قرار مي گيرند، به عنوان مثال با گوشي هوشمند.
  • الگوريتم مبتني بر URL است و براي کل دامنه عمومي نيست.
  • صفحات همچنان مي توانند در نتايج جستجوي موبايل رتبه خوبي داشته باشند، حتي اگر براي دستگاه هاي تلفن همراه بهينه نشده باشند.
  • گوگل به طور خودکار تشخيص مي دهد که آيا يک سايت براي موبايل مناسب است يا خير.

 

اهداف Google Mobile Updates چيست؟

 

مانند همه به‌روزرساني‌هاي Google، به‌روزرساني‌هاي تلفن همراه نيز با هدف بهبود نتايج جستجو براي کاربران انجام مي‌شوند. اما در حالي که تنظيمات مرسوم در الگوريتم موتور جستجو را مي توان براي همه پرس و جوهاي جستجو اعمال کرد، تأثير به روز رساني هاي تلفن همراه به SERP هاي تلفن همراه محدود مي شود.

 

گوگل با ارتقاي سازگاري با دستگاه همراه، روندي را در استفاده از اينترنت دنبال مي کند. در برخي مناطق، بيش از نيمي از جستجوهاي جستجو در حال حاضر با استفاده از تلفن هاي هوشمند انجام مي شود.

 

براي گوگل، معرفي به روز رساني موبايل قطعا هدف بسيار ملموس تري دارد. زيرا اگر گروه موتور جستجو بخواهد به ارائه نتايج جستجوي مرتبط و با کيفيت ادامه دهد، صفحات موجود در فهرست نيز بايد پاسخگوي نياز کاربران باشد.

 اگر کاربران اعتماد خود را به اين نتايج جستجو از دست بدهند، زيرا صفحات هدفي که براي موبايل بهينه نشده اند، قابليت استفاده ضعيفي دارند، ممکن است در آينده به موتور جستجوي ديگري مراجعه کنند.

 

عواقب به روز رساني موبايل براي وب مسترها و سئوکاران

 

اگر وب‌مسترها و شرکت‌ها وب‌سايت‌هاي خود را براي گوشي‌هاي هوشمند و ساير دستگاه‌هاي تلفن همراه بهينه‌سازي نکنند، در معرض خطر ضررهاي رتبه‌بندي در SERP‌هاي موبايل هستند.

از يک طرف، اين تلفات مي تواند از طريق استفاده مستقيم از الگوريتم موبايل رخ دهد. از سوي ديگر، صفحاتي که براي گوشي هاي هوشمند مناسب نيستند، سيگنال هاي منفي کاربران را به گوگل ارسال مي کنند. به عنوان مثال، نرخ پرش مي تواند افزايش يابد و مدت اقامت مي تواند کاهش يابد.

 

در بهينه سازي موبايل چه مواردي را بايد در نظر گرفت؟

 

در جريان معرفي به‌روزرساني‌هاي موبايل، به مديران وب‌سايت‌ها در سراسر جهان توصيه مي‌شود که وب‌سايت‌هاي خود را براي استفاده از تلفن همراه بهينه کنند.

 روش ديگري که گوگل توصيه مي کند طراحي واکنش گرا است. اين اجازه مي دهد تا محتوا و طرح وب سايت ها به طور مستقيم با دستگاه مورد استفاده براي دسترسي به صفحه هدف تطبيق داده شود. با طراحي واکنشگرا، تنظيم صحيح تگ viewport بسيار مهم است.

 

يکي ديگر از امکان بهينه سازي موبايل، ايجاد زير دامنه هاي ويژه براي دستگاه هاي تلفن همراه است. اما در اين مورد، دو نسخه از يک وب سايت بايد حفظ شود. اين به نوبه خود بر عناصر ديگر مانند تگ هاي متعارف، نقشه هاي سايت rel=alteate يا XML تأثير مي گذارد.

 

در اصل، مهم است که هنگام بهينه سازي براي موبايل، مديريت متفاوت وب سايت را در نظر بگيريد. وب‌سايت‌ها با گوشي هوشمند از طريق صفحه نمايش لمسي اداره مي‌شوند، در حالي که ماوس و صفحه کليد با دسکتاپ در دسترس هستند.

 

در آينده، به‌ويژه هنگام بهينه‌سازي براي گوشي‌هاي هوشمند، اگر وب‌سايت‌ها به عنوان مثال از طريق کنترل صوتي کار کنند، نشانه‌گذاري‌ها مي‌توانند اهميت بيشتري پيدا کنند.

 

https://kwafoo.coe.neu.edu:7788/git/kabodseo6119

http://bioimagingcore.be/q2a/user/kabodseo6119

https://list.ly/gotor71939/lists

https://www.skillshare.com/profile/Kabodseo6119-Kabodseo6119/747318744

https://replit.com/@kabodseo6119

http://ttlink.com/kabodseo6119

https://letterboxd.com/kabodseo6119/

https://www.kiva.org/lender/eapbs7671

https://slides.com/kabodseo6119

https://priti-nag.tribe.so/user/kabodseo6119

 

دانش آموز...
ما را در سایت دانش آموز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر wsttudentt بازدید : 185 تاريخ : يکشنبه 6 شهريور 1401 ساعت: 21:52

مقايسه لامپ هاي ال اي دي SMD و COB

 

چراغ‌هاي ال‌اي‌دي در حال تبديل شدن به راه‌حلي براي نور هستند، زيرا افراد بيشتري از تطبيق پذيري و کارايي آنها استقبال مي‌کنند. اين چراغ هاي LED از نظر عملکرد و مصرف کارآمدتر هستند و آنها را به گزينه اي جذاب تبديل مي کند.

آنها در انواع مختلفي براي تسهيل و رفع نيازهاي مختلف وجود دارند. آنها هم از نظر ويژگي ها و هم از نظر کاربرد متفاوت هستند، به همين دليل است که با معرفي محصولات جديد به تکامل خود ادامه مي دهند.

دو نوع اصلي LED که بايد در نظر داشت COB و SMD هستند. آنها بيشتر در محصولات led مانند نوارهاي LED، چراغ هاي LED و دستگاه هايي که از LED استفاده مي کنند، استفاده مي شوند. براي کسب اطلاعات بيشتر در مورد اين LED ها به موارد زير توجه کنيد.

COB چيست؟

 COB جديدترين تکنولوژي لامپ هاي ال اي دي است که با قرارگيري ? يا حتي تعداد بيشتري از ديودها در کنار يکديگر براي ايجاد يک منبع نوري استفاده مي کند اين نوع ال اي دي ها سيار جمع و جور ساخته شده اند به صورتي که فضايي بسيار کمي را در دستگاه اشغال مي کند.

COB براي ارائه نور چند جهته و استفاده در دستگاه ها مختلف به کار مي رود. اين نوع ال اي دي را ميتوان در دستگاه هاي مختلف از جمله دوربين ا، گوشي هاي هوشمند و چراغ قوه يافت.

فناوري COB

فناوري COB از بردهاي مدار چاپي (PCB) و تراشه‌هاي COB را براي ايجاد دستگاه‌هاي قابل اعتمادي که نوري با مصرف انرژي کم توليد مي‌کنند، استفاده مي‌کند. PCB در زيرلايه COB يافت مي شود که از آلومينيوم يا سراميک ساخته شده است.

تراشه هاي COB به دقت بر روي PCB به صورت موازي يا در آرايشي خاص بسته به PCB مرتب مي شوند.

مواد مختلف به کار رفته در زيرلايه به کارکرد بهتر LED ها کمک مي کند. به عنوان مثال، مواد سراميکي داراي عملکرد رساناي حرارتي است که تضمين مي کند چراغ هاي LED به طور موثر و با حفظ دماي مناسب، کار کنند.

 

منبع :

https://forok.shop

 

https://bit.ly/3AB2FJz

https://v.gd/PN0M9e

https://v.ht/RQD4M

 

https://cplusplus.com/user/TravisRoisin4/

https://8tracks.com/travisroisin4

https://www.authorstream.com/TravisRoisin4/

https://list.ly/travisroisin4/lists

https://www.bitsdujour.com/profiles/vEGGAK

https://letterboxd.com/TravisRoisin4/

 

 

https://www.pubpub.org/user/travi-roisin

https://sarscoviki.app.vanderbilt.edu/wiki/User:TravisRoisin4

https://bbs.pku.edu.cn/v2/jump-to.php?url=https://forok.shop

https://connect.nl.edu/NLU-Strategic-Plan-2011-2016/blog/Lists/Comments/AllComments.aspx

https://gitlab.bsc.es/TravisRoisin4

https://kwafoo.coe.neu.edu:7788/git/TravisRoisin4

https://tcgschool.edu.in/members/travisroisin4/activity/

http://charma.uprm.edu/twiki/bin/view/Main/TravisRoisin4

https://lwccareers.lindsey.edu/profiles/2875743-melba-luna

https://mindvalley.kl.tis.edu.my/user/melba_luna511

https://ams.ceu.edu/optimal/optimal.php?url=https://forok.shop

 

 

دانش آموز...
ما را در سایت دانش آموز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر wsttudentt بازدید : 160 تاريخ : چهارشنبه 2 شهريور 1401 ساعت: 4:16

لینک دوستان

خبرنامه